Dagens tips.

Jag tänkte att ni, kära läsare skulle få er ett tips.
Tipset handlar, kort och gott om att blogga.
Gör det, det är väldigt skönt!
Om ni nu gillar att skriva, vill säga. Det är väl den enda förutsättningen egentligen.
Det sköna med att blogga är att det inte finns några regler. Man får göra som man vill.
Man får radbryta såhär, det gör jag ofta bara för att det ska se snyggt ut.
Det får man inte göra annars.
Sen får man skriva precis vad som faller en in.
Man får vara politisk och skriva långa brev om att Sverige ska ut ur Irak!
Omedelbart! Jävla hycklare, skickar vapen till USA, sen har vi mage att skicka tillbaka flyktingar.
Så får man skriva.
Och om man nästa dag känner för att tipsa om en låt, eller om man känner för att skriva om att Fredrik Ljungberg hade snygga byxor på sig på idrottsgalan.
Ja, då får man göra det också.

Framför allt får man vara politiskt inkorrekt. Det är skönt.
Bert Karlsson borde fan skjutas!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, säg det där till mina klasskompisar, snälla. De missar inte ett tillfälle att mobba det faktum att jag bloggar ;D

Svar: Hehe, eller hur.

2008-04-09 @ 18:15:25
URL: http://combatbaby.blogg.se
Postat av: amanda

tänka sig, jag hittade dig igen!

2008-04-13 @ 00:27:32
URL: http://klappklapp.blogg.se
Postat av: ludvig

får man verkligen säga att vem som helst ska skjutas? jag har väntat på den bekräftelsen!

2008-04-19 @ 13:10:43
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0