Om Allan Edwall och tuggummi.

Jag sitter med "Allans Alla visor", en cd-box med Allan Edwall, i handen.
Han är mysig har jag märkt.
Visorna är vackra och svängiga som få. Ja, han är bättre än det mesta för tillfället.

Det finns dock en sak som är bättre.
Och nej, jag ska inte skriva mamma, pappa eller dyl. Jag ska skriva om något ännu bättre.
Nämligen tuggummi.
Jag lovar er, det är lösningen på alla problem.
Såväl krig som familjerelationer. Såväl klädångest (jag har hört att sådant existerar) som bussförbindelser.
Ja, Alla problem helt enkelt.

Hur det går till rent praktiskt ska jag inte gå in på.
Istället ska jag visa en skön bild på herr Edwall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0