Dagens myspace.

Det här med myspace är ju, som alla vet, meningen med internet. Jag har själv inte orkat investera i någon sida än efter alla dessa år, så jag ska inte tipsa om min, jag lovar. Visserligen har jag många gånger tänkt tanken, men mina tankar och mina handlingar går sällan samma väg. Olyckligtvis.

Så jag tänkte istället tipsa om The tallest man on the earth.

Efter en inte allt för noggrann genomlyssning, så må jag säga att han framställer väldigt skön musik. Om man hade varit på det humöret, kan man visserligen kritisera honom för att ha lite väl mycket dylaninfluenser.

Men dylan är ju dylan, tänkte jag.

www.myspace.com/thetallestmanonearth


Kommentarer
Postat av: ludvig

fast, så bra är det ju inte..? och om jag, i såna fall antagligen inom kort, kommer ändra på mig så meddelar jag det.

2008-08-17 @ 22:21:57
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0