Emil Jonsson lägger upp en bloggstrategi.

Jag hade, både för din och min skull, tänkt att skriva något roligt om husdjur. Jag hade det på tungan liksom. Kände att det här, det blir bra.
Det hela gick egentligen ut på att husdjur i allmänhet är väldigt torrt, men att den vandrande pinnen måste vara det torraste av dem alla.

Sen kom jag på att jag inte riktigt orkade lägga ner tid på den här texten, utan att jag istället ville ägna dagen åt något annat. Dricka te exempelvis. Mest för att jag har hört att det ska vara bra för halsen, fast det märker jag inget av.

Förstås.

Och sen hade jag tänkt att avsluta den här roliga texten om torra husdjur med att fråga om ni minns de här hoppande bönorna. Och sen skulle jag skriva att jag tror att det i verkligheten var ett popcorn, och inte ett husdjur.


Det hade väl varit en rolig text?

Kommentarer
Postat av: Jonas.

Nej det hade varit tråkigt. popcorn Emil, popcorn! Nä nu är nivån under det godkända.



Hade du det tervligt i Spanien föresten?

2008-08-07 @ 13:25:34
Postat av: din kusin

visst hade det varit en trevlig text! jag tänker, har du blivit förkyld? så mycket te och halstabletter har jag inte sett på samma gång sedan jag vet inte vad

2008-08-08 @ 10:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0