En mjukstart, tack.

Idag har det regnat hela dagen. Det tänker jag skriva trots att detta vanligtvis inte är någon Idag-har-jag-gjort-det-här-och-det-här-blogg. För det har faktiskt regnat konstant sen jag vaknade vid tolv. Men det har varit otroligt skönt att bara sitta inne och vila upp sig. Jag har spelat TP, ätit våfflor och druckit kaffe mest hela dagen. Det känns fint.


Egentligen har jag en massa mer saker jag kan skriva idag känner jag. Ändå känns det ganska tråkigt, så jag tror jag hoppar över.
Jag tänkte mest skriva att jag på senare dar har utvidgat mina musikaliska vyer, och fastnat för ett band som kallar sig Elenette.De låter ungefär som ett synthelektroniskt Kent med dansbandsinslag.

Snacka om att vidga vyer.


Myspace, myspace, i min värld.


Kommentarer
Postat av: ludvig

välkommen tillbaka, får man väl säga. men frågan vi alla undrar över; var har du varit?

2008-08-05 @ 00:30:48
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: j

elenette, vilket underbart band. och vilken programförklaring de har på sin myspace!



puss

2008-08-05 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0