God efter mid dag.

Jag känner för att skriva något roligt. Något som får folk att småle framför datorn.
Så fort man nämner ordet Sverigedemokraterna ska folk ta allt så seriöst.
Sverigedemokrater kan inte vara seriösa. Förhoppningsvis.

Så jag ska inte skriva om dem. Jag ska skriva något roligt.
Jag skulle kunna dra till med en alla-barnen-vits.
Eller kanske för att fortsätta på Sd-temat, en Allah-barnen-vits.
Fast det är ju inte så himla roligt, säg.

Nä, jag ska fan skriva något riktigt riktigt roligt.
ALEX SCHULMAN VERKAR VARA EN TREVLIG KILLE!

Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

"Eller kanske för att fortsätta på Sd-temat, en Ala-barnen-vits."



Vad menas?

2008-06-12 @ 18:31:26
Postat av: amanda.

Den där Tobias är också ganska rolig!

2008-06-12 @ 20:38:13
Postat av: Tobias Lindgren

Det är möjligt, Amanda, men jag förstod uppriktigt talat inte vad Erik menade med den meningen. Åsyftar han islams namn för Gud, det vill säga Allah, eller?

2008-06-12 @ 22:40:54
Postat av: amanda.

Vem är Erik?



Nej nu ska jag inte larva mig.

Men ja, det står Allah, om jag ser rätt?

Sedan får man väl tolka det som man vill.

Likaså min kommentar.

2008-06-13 @ 20:43:21
Postat av: ludvig

Uppdatera-boggen-såatt-det-står-"allah"-så-tobias-kommentar-ser-dum-ut is, for sure, the shit!

2008-06-14 @ 01:00:22
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: ludvig

fan, jag lyckades nästan stava rätt på "bloggen"

2008-06-14 @ 01:01:06
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: amanda.

åååh, åååh det är så kul det här. fortfarande.

jag orkar inte diskutera när folk tror jag menar.. något helt annat.

2008-06-14 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0