En blogg om djupa saker som döden och schampoo.

Har ni redan tröttnat på min blogg?

Tycker ni det är tråkigt att läsa om Stenmarkare och fjortonåriga smygrökare?

Var så lugna, världen går inte under.

Det finns nämligen alternativa bloggar, alternativa bloggar med klass dessutom.

Kolla in Blondinbelle.blogspot.com!

Jag är lika fashionerad (obs: ordvits, inte felstavning) som sjörövarna borde ha varit när de upptäckte att papegojor kan tala. Det är på den nivån.


Denna Belle är nämligen det roligaste sen färgteven, jag lovar.

Ironikernas okrönte konung. Eller drottning kanske.

Hon behärskar dessutom skriftspråket bättre än självaste Aristoteles.


Jag är fashionerad och road, minst sagt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Alexis

förstår mig inte på människan, fyy...
vadå "less is more" måste man behöva gå runt näck för att bli uppskattad? XD

2008-03-27 @ 21:55:02
URL: http://alexish.blogg.se/
Postat av: Maja

Hmm..vet inte riktigt hur jag ska ta denna kommentar. Men springamatör - det är jag definitivt. :)

2008-03-28 @ 20:22:11
URL: http://feuille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0