Om att älska sin fiende, ungefär.

Att länka till youtubeklipp är egentligen ganska tråkigt.
För jag vet, av egen erfarenhet, att man sällan tittar ändå. Man litar inte riktigt på folks omdöme.
Är det verkligen så roligt, som han säger?
Troligtvis inte, tänker man.
Och oftast har man rätt.

Det här klippet ska dock inte vara roligt.
Och ni behöver inte titta, om ni inte känner för det.
Jag blir inte så sur.
Jag tänkte bara att ni, åtminstonde kan läsa texten här.
Det är Sundström som framför en liten namnlös visa.
Eller, ja, den heter något med Jesus. "Om jag kommer upp till Jesus", tror jag.

Tankvärt innehåll, hur som helst.
Solidaritet kan man kalla det för.
Och det saknas ganska rejält idag, tyvärr.

Nu ska jag äta.
Köttbullar och makaroner blir det.
21:an var tydligen stängt.


>

Kommentarer
Postat av: emelie

Det är så lite så att det blir pinsamt. typ 1 kr/klick & annons. Dock får jag in pengar på annat håll, genom att webbshopar köper länkar på min blogg osv..
Men det är heller inte spec mycket.

2008-03-25 @ 15:55:41
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0