Om att döpa sina husdjur till Sverker.

image4

Kanonfredag.
Jag tänkte ha lite våffelkalas här hemma.
Det var tydligen våffeldagen härom veckan.
Det missade jag.

Men som Stalin säkert hade sagt om han levde; Bättre sent än aldrig.
(Ja, han hade nog hunnit lära sig svenska vid det här laget.)

Jag tänkte i alla fall se vad jag kan göra åt saken, något ska nog finnas här i skåpen.
Våffelmix exempelvis.

----
Aja, det jag egentligen ville säga var att Janne Josefsson,
han var sämst i Svt:s Debatt.
Verkligen Sämst, så jävla dålig!
Lät inte folk tala till punkt, och var osäker osv.
Hoppas Sverker tar upp detta i nästa Plus och stoppar ner honom i den där röda papperskorgen!
Där hör han hemma!

för övrigt så tror jag att Agnes hund heter just Sverker.
Det är humor, tycker jag.
Lite fantasi till skillnad från idioter som döper djur till Gustav, Molly och Stampe.
Mer Sverker åt folket!
(Anita är också ganska komiskt.)


Kommentarer
Postat av: D

sv: Absolut. Logik. Om jag resonerar logiskt så bryr jag mig mer om att 13 skolbarn dött pga att lokalerna är så dåligt bygda att väggen rasar än att fem personer från grannlandet misstänks vara döda eftersom de var dumma nog att bosätta sig under ett berg. Jag tror nog att du också ser logiken i det. Men tack för din åsikt.

2008-03-29 @ 15:55:08
URL: http://tonarscynism.blogg.se
Postat av: D

Om du kan förklara för mig på ett vettigt sätt på vilket sätt det är tonårscynism? Eller cynsim över huvudtaget? Vilken känslokall människa du måste vara. Det handlar ju bara om ren medkänsla för människor, oavsett vart i världen de finns. Det är logik, inte cynism.

2008-03-29 @ 16:38:33
URL: http://tonarscynism.blogg.se
Postat av: eeester

min katt heter anita, och jag tror hon älskar det!

2008-03-29 @ 18:18:13
Postat av: Anonym

Jag måste säga att Janne är grymt bra, men verkligen INTE i debatt. Och din åsikt skilljer sig väl från min som så ofta. När jag ändå är igång ska jag avslöja att min katt heter Svipp, ganska djuriskt. Men jag har ett glädjande besked att min nästa katt ska heta Lennart. Det tycker iaf jag är komiskt

2008-03-29 @ 18:54:01
URL: http://gungfly.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag gillar namnet Bertil. Döper det mesta till Bertil, haha. Och Asta. Lite samma coola style som Sverker, om jag får säga det själv.

2008-04-09 @ 18:20:10
URL: http://combatbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0