Välkommen!

Okej, Gott folk.
Jag ska börja blogga nu var det tänkt.
Någon måste ju ta upp kampen mot Schulman och Blondinbella.

Om ni nu inte vet vilka dessa är, så är det två sköna lirare som tjänar sitt uppehälle på att just blogga.
Skönt jobb, om ni frågar mig.
På Blondinbellas blogg kan man läsa om modetips. Inte tips för oss vanliga dödliga människor då, utan tips för dig som råkar ha 50000 kr över varje månad.

Blondinbella är nämligen kvinnan (eller flickan, hon är 17 år) som talar i tv om att hon shoppar för 10000 sek varje vecka. Och verkligen inte förstår varför det skulle vara ett problem. "Det är ju roligt att shoppa."
Ska man vara nyanserad kan man kalla henne för Sveriges Paris Hilton.
Men det ska jag ju inte, så jag kallar henne för "bortskämd idiot". Kort och gott.

---
Ja, så börjar denna bloggande saga. Med att kritisera rika stockholmare.
Jag känner att jag redan är Schulman på spåren.

Så, välkommen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, ser fram emot en bra blogg. känner du hur pressen trycker sig på ;)

2008-03-19 @ 19:15:08
URL: http://gungfly.blogg.se
Postat av: Anonym

Det här med att den där Emil bloggar låter som en ypperlig idé!

2008-03-19 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0