Första maj välkommen!

Morgonen har varit förhållandevis trevlig.
Amerikaniserad som man är, bestod frukosten av pannkakor och sylt.
Ni vet, det är totalt omöjligt att smita undan Usa-trenderna. De sprider sig som pesten.
Hur mycket man än vill går de inte att undvika.
Jag lovar, det dröjer inte länge innan även jag sitter framför That's 70's show på eftermiddagarna.
Det dröjer inte länge innan mina morgonpannkakor badar i sirap.

Och sen kommer jag sitta där och le, säga Fuck you, bitch, i'm a rich man.
Och sånt som man gör i staterna.

--
Fast ännu lever jag.
Det fanns ju dem som inte drabbades av pesten.

Så istället för That's 70's show tittade jag på Madicken imorse.
Och det lovar jag er, om Astrids filmer var barnprogramsvardag skulle världen inte se ut som den gör.

Rund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0