På tal om bra saker..

Det är lika bra att jag kläcker ur mig det här inlägget också, när jag ändå håller på.
För en kan ju säga vad en vill om USA också nämligen ("Säga vad en vill" det är så en inleder blogginlägg, för er nybörjare. Själv är jag ju gammal i gemet, har bloggat sen bloggens begynnelse - TYP!). En sak får en i alla fall ge dem, amerikanerna. DE HAR DET ABSOLUT BÄSTA NAMNET PÅ ETT LAND.
USA - United States of America - Amerikas förenta stater. Det är ju genialt. Säger ju något om hur det är uppbyggt, var det ligger osv.
Sverige, Portugal, Tyskland; hur tänkte en där?

Kommentarer
Postat av: lilla björn eller amanda

"gilla"

2009-04-13 @ 14:27:03
URL: http://popdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0