Bland annat om att vara publicist.

Det är nu två dagar och två timmar sedan jag senast skrev ett inlägg. Tumregeln för att få kalla sig bloggare är ju att en skriver varje dag. Annars kan en ju lika gärna kalla sig för publicist, journalist eller annan valfri prettotitel. Och sen kan en väl flytta till hjärtat av Österlen och dricka rödvin hela dagarna. Det ingår nog i samtliga prettotiltlar.
Hur som haver. Vad jag skulle skriva var att jag inte behöver skriva på ett tag. Anledning: mitt förra inlägg om Fredrik König var för bra. Det räcker en hel vecka.

Nytt stycke.

En annan rolig grej med RFSL är att organisationen numer heter "RFSL - Riksförbundet för homosexuellas, bisexuellas och transpersoners rättigheter". Med den informationen i åtanke blir nämligen RFSL en förkortning som får EMD att framstå som helt normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0