Det här inlägget som började så seriöst..

Joakim Thåström är väl alla kloka människors egentliga favoritmusiker. En slänger ju sig gärna med hippa ungdomliga myspacetips som Jonathan Johansson, men när allt kommer omkring är det ju få som verkligen kan mäta sig med Thåström. Tråkigt nog.
Hur som helst är hen på gång med ett nytt album. Nya singeln, som premiärspelades i p3 härom dagen, finns nu digitalt. Alltså på Spotify, om man inte vill betala. Lyssna in er, vet jag!
Och sen kanske vi kan bestämma var vi ska se hen live. Linköping, Huskvarna eller Göteborg? Det sistnämnda är ju min blivande hemstad, förstår ni, så möjligtvis borde en checka in läget där.

Slut på information om Joakim Thåström.

Det här har blivit mer och mer av en musikblogg, har jag märkt. Det är ju fräscht. Precis som jag. Kanske ska jag, alá psl, börja med unika liveinspelningar för Emilbloggar. Jag har ju trots allt en digitalkamera att spela in med.
Förresten ska jag leta reda på den, jag tror nämligen att den innehåller massvis med roliga bilder som jag inte har sett. Från Italien.
Föresten igen. Om det inte blir Göteborg, Israel eller Island efter gymnasiet, så har jag tänkt att tvinga med mig Ester till Italien. Gå runt där, säga Prego och plocka apelsiner kan väl vara helt underbart. Undra om jag har någon speciell dragning åt apelsiner, har märkt att jag pratar ganska mycket om sådana. Det är att plocka apelsiner jag har tänkt att göra i Israel också nämligen. Men jag vet inte, mamma blev så ledsen när jag berättade om mina framtidsplaner. Hen är ju människa, och tycker att det låter mycket vettigare med genusvetenskap i Göteborg istället.

Slut på intetsägande blogginlägg.

Hurra för fredag, fest och öl - ikväll är det På spåret!

Kommentarer
Postat av: johannes.

jag ska gå i göteborg, du får mycket gärna följa med. fast det kan vi ju prata om när vi ses om en (inte man-substitut) sisådär 24 minuter.

2009-02-13 @ 19:28:26
Postat av: ester

jag tror egentligen inte att du behöver dra särskilt mycket i mig. om det inte blir folkhögskola i höst så blir det nog troligtvis italien.

2009-02-20 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0