Sanningen om Peter Jihdes frisyr.

Missförstå mig nu rätt: jag har inget emot Peter Jihdes frisyr. Jag brukar ju själv se ut som Jihde när jag är nyklippt (vilket i och för sig inte är så himla ofta).
Peter Jihde-frisyr är mest är roligt fenomen. Det är nämligen så alla jobbiga heterokillar som spelar fotboll bara för att få uppmärksamhet, ser ut. Intet fel i det förstås. Jag skulle också spela fotboll om jag fick uppmärksamhet av det.

Nu bloggar jag ju istället, det får en också uppmärksamhet av. Och sen kan jag se ut precis som jag vill eftersom jag inte använder mig av web cam. Så jävla praktiskt!

Nu: Fortsätta skriva på en text som skulle passa i typ Allers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0