Dagens visdomsord.

Härom dagen snappade jag upp ett visdomsord i skolan. Någon kille påstod att "Älgar är alldeles för stora för att få kallas djur".
Inte för att jag förstår vad han menar, men jag tror att jag håller med honom. Jag vill hålla med honom.


Nu har jag i alla fall nästan studerat klart för den här veckan. Som vanligt när det gäller mina skriftliga uppgifter blir det alltid två tredjedelar av minimumlängden. Det ska nog vara okej, man kan alltid hänvisa till att vi faktiskt lever i ett två tredjedelssamhälle.
Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: ludvig

det är okej. och om älgarna är för stora, inte fan kan pungråttor heller få kalla sig djur då.

2008-10-16 @ 20:54:23
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: filosofia

dvärghamstrar är ganska små. och så bits dom.

2008-10-17 @ 23:30:36
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/
Postat av: någon amanda kan jag tro

vad menar du då, det med tredjedelssamhälle?



2008-10-17 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0