One of these days.

Idag är det, om jag inte räknar fel, andra lördagen i augusti. Inte för att det är något speciellt med det, men ändå.
Och ikväll har då alla ni som säger bamba istället för matsal äran att få se Neil Young and his electric band.
Egentligen hade jag ju också fått göra det, eftersom att jag känner till hemligheten med bamba, men jag avstår. Det är ikväll man ska vara i polkagrisstaden Gränna och titta på Eldkvarn, om jag inte missminner mig.
Jag tänker att Neil Young kan man ju alltid se någon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Eriksson S

Lyckansost!! Som skall lyssna och se på Eldkvarn.....

2008-08-09 @ 18:34:33
Postat av: ludvig

bamba. vad är egentligen grejen?

2008-08-09 @ 23:09:22
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0