Dagens Myspace.

Det var ett tag sedan jag tipsade om Dagens Myspace, skulle jag tro. Jag vet ju inte ens om ni bryr er - å andra sidan vet jag inte om jag bryr mig om det i sin tur - men det finns ju otal duktiga musiker på den där sidan.

Adrian Modiggård får bli dagens tips. Eldkvarntrummisens son, för er som känner till den historien.

Han har en klyschig, stonesinspirerad hit vid namn Love makes me cry, som jag otal gånger kommit på mig själv att gå runt och gnola på. Så jag antar att den måste betraktas som bra, trots att den är klyschig, och egentligen ganska intetsägande. Det svänger hur som helst ordentligt i kurvorna, och det är ju ibland tillräckligt.


Låter 60-talsrock över spektaklet i alla fall, och det kan ju vara skönt. För trots att Stones numer är mer företag än band, kan man ju inte låta bli att dras med i Wild horses t.ex. Så ta er ett lyss på Adrian Modiggård, gott folk! Det blir nog radiohit snart, ska ni se..

www.myspace.com/adrianmodiggard


Kommentarer
Postat av: Filosofia

men å andra sidan är ju stones också ett av de bästa rockbanden genom tiderna. typ.

2008-10-27 @ 19:10:52
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/
Postat av: Emil

De är väl det Mesta rockbandet genom tiderna i alla fall. Om de sen är bäst kan man ju dock diskutera..

2008-10-28 @ 20:06:13
Postat av: Filosofia

well, kanon skulle jag vilja säga!

2008-10-28 @ 21:36:33
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0