Typ världens bästa namn.



Ni sitter säkerligen och funderar över varför jag har infogat en print screen från facebook (ja, jag inser väl att ni inte bryr er, men nu började meningen så - det får den göra). Försöker han månne skryta med att han är vän med någon Matilda, eller är han bara för lat för att orka skriva ett riktigt inlägg? Så tänker ni nog.
Sanningen är att inget av alternativen är rätt. Varför jag har infogat denna bild är helt enkelt för att namnet Josefin Beckasin ligger för bra i munnen. Smaka på det - J o s e f i n  B e c k a s i n. Det är ju för bra för att vara sant. Aldrig förr har väl ett för- och efternamntilltal varit mer adekvat. Det är ju underbart!

Obs: om denne Josefin Beckasin, mot förmodan, skulle läsa här ska jag klargöra att jag inte på något sätt hånar dig för ditt namn. Snarare hyllar. Har aldrig stött på någon med ett så bra namn. Tack, Josefin Beckasin!

Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHA!



Det här var dagens! Fråga mig inte hur jag hamnade här (ok jag googlade mitt namn), men detta var ju det roligaste någonsin!



Tack själv!

2009-09-02 @ 00:00:05
URL: http://www.metrobloggen.se/josieheladagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0