Om Halebop.

När jag får sms är det nästan uteslutande från mamma eller Halebop. Inget ont om mammas meddelande förstås, men ganska ofta finner jag Halebops mer underhållande. Idag inledde de meddelandet med "Psst!".
Älskar när företag försöker vara ungdomliga. Halebop är till och med så ungdomliga att de har twitter, där de skriver saker som "Halebop har de nöjdaste mobiltelefonikunderna, för andra året i rad, enl Svenskt Kvalitetsindex 2009". Jag vet inte riktigt vem de förväntar sig ska sitta och läsa det här, men det ger ju någon mer på företaget ett jobb i alla fall.
Undra om det är en heltidsanställning.


Kommentarer
Postat av: amanda pettersson/lilla björn

jag tycker att man blir lite besviken ändå, när det är halebop som skickar. hatar även när de skriver smileys.

2009-11-05 @ 21:25:04
Postat av: Jenny

Hej!

Jag heter Jenny och jobbar på Halebop. Vad skoj att du uppskattar våra SMS och vårt koncept. För att visa vår goda sida ännu mer vill vi bjuda dig på en liten present:) Skicka ditt telefonnummer till [email protected] så fixar vi nåt.

Trevlig helg.

MVH Jenny, Halebop

2009-11-06 @ 12:31:33
URL: http://halebop.se
Postat av: johannes

om jenny är seriös är hen jättejättejätterolig. hur fick hon reda på att du skrev om det här? undrar jag. men jag uppskattar sånt. nu ska jag duscha, sen ska jag äta. jag heter björn och jag heter ranelid. hejdå.

2009-11-06 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0