Alla helgons dag.

Jag vet att det är Alla helgons dag idag - något en tydligen ska fira även om helgon faktiskt inte är något en tror på. Jag tänker att eftersom jag inte orkade "parta loss" idag, så ska jag skriva någon form av ursäktande här. Någon form av ursäktande där jag fiskar efter medförståelse, medlidande - kalla det vad du vill. Ursäkten lyder i alla fall något i stil med: det måste vara okej att sitta inne och dricka glögg istället? Det måste vara okej att lyssna Edith Piaf istället? Det måste vara okej att skriva 4900 tecken om Per Albin Hansson istället?
Väl?

Kommentarer
Postat av: sara

Edith Piaf och glögg kör jag på idag. det är klart att det var okej igår också!

2009-11-01 @ 17:46:23
Postat av: emil

Tack! Det var det jag fiskade efter.

2009-11-01 @ 19:42:36
Postat av: amanda.

mer än okej!

2009-11-02 @ 17:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0