forsättning på gårdagens tema.

..Och eftersom jag har sett tv-serien Tusenbröder typ tjugo gånger, så vet jag allt om rån. Vet att förövarna kommer att åka fast, och vet att det är en del av spelet.
Vill mest berätta det här för att kunna få ut något som helst av tv-serier. Vill ju inte gärna ha ägnat x antal sömnlösa nätter åt ingenting. Vill hellre kunna använda mina erfarenheter till att berätta om rån.
Dessutom har jag ju blivit rånad själv en gång. Då måste jag veta allt om rån.

Nu: ringa Persson och höra vad han har att säga om veckans händelser. Gw Persson alltså.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag blir lycklig varenda gång någon säger att de också tycker om tusenbröder. Jag ägnade hela söndagen åt det igår. Jag var bara illa tvungen att berätta det. Emil!

2009-09-28 @ 12:13:13
URL: http://selinders.blogg.se/
Postat av: emil

härligt!

jag är visserligen inte helt säker på att jag gillar det längre. mår mest dåligt av att titta, men det beror nog på att jag har tittat alldeles för mycket. det är ju speciellt i alla fall, det kan jag erkänna.

2009-09-28 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0