Lista över tråkiga vägar (typ).

Nu bör jag förstås inte rangordna tråkiga vägar här eftersom en "lista över tråkiga vägar" tenderar att vara tråkigare än vägarna i sig. Ändå känner jag för att, i alla fall nämna, att E4 antagligen är den tråkigaste vägen i Sverige. Eller om vi ska nischa oss, så den tråkigaste motorvägen i Småland.
Om en trots allt åker denna väg kan en, i höjd med Jönköping, skymta en affär vid namn "Henom Mode Outlet".

Nu till sak: Eftersom Henom Mode Outlet inte har någonting med könsneutralitet att göra, så vore väl ett namnbyte på sin rätta plats? Om du frågar mig blir saker och ting alltid mycket enklare om det heter vad det faktiskt är. Visserligen är det klart att jag kan ha fel.
Gunde Svan och Magnus Uggla kanske vet bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0