Mer om Halebop.

Om ni vill få er ett gott skratt, rekommenderar jag er att läsa kommentarerna till det här inlägget. Det är nämligen vardagshumor i allra högsta grad. Tänk er att Halebop faktiskt har anställt en person till att skriva sånt här!

Jag är ju nämligen en helt vanlig människa, som inte tipsar Halebops kundtjänst om min blogg. Det är ju inte så att jag har mailat till dem och skrivit "Hej, läs min blogg där jag råkade nämna er!". Och det är ju heller inte så att jag på riktigt tycker att det är roligt att få sms från dem. Tvärtom är jag som alla andra, använder mig av Halebop för att få ringa billigt, och är ganska nöjd om jag slipper bli störd av dem. Det är ju inte så att jag bjuder in dem till min blogg. Ändå har de hittat hit.
Enda förklaringen till det måste ju vara att de sitter och googlar på Halebop+blogg hela dagarna. Hur underbart är det inte att de har en anställd till det här? Som får lön för det!

Om Halebop nu dyker upp här igen har jag ett tips till er: Googla inte Halebop+blogg i fortsättningen. Goggla istället Halebop+självinsikt!
Nu vet jag ju inte, men låt mig gissa att resultatet blir: 0 träffar. Menade du självgodhet?


Kommentarer
Postat av: hanna (svarar)

njea alltså inget skämt i den bemärkelsen. Det har (enligt diverse nyhetskällor, fick fiska länge innan jag fick namnet dock) kommit in en anmälan mot honom och uppgiften är bekräftad. Så jag har inte tagit något direkt ur luften sådär bara helt plötsligt.

2009-11-06 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0