Dagens Myspace.

Nog var det länge sedan jag nyttjade min finfina kategori Dagens Myspace. En får vara smått naiv för att på riktigt tro på en daglig uppdatering. Jag har hört rykten om att det mest är ensamma människor med truckerkeps som dagligen tipsar om myspace-sidor.


Om jag ändå ska ägna söndagen den åttonde februari åt att tipsa om en myspace-sida, ska tipset minsann gå till Jonathan Johanssons profil. Herr/fru Johansson är ett nytt Hybristillskott som spelar ny fräsch musik, som Radio Match brukar säga.

Jag benägen att hålla med.

Namnet på debutalbumet - som egentligen kommer ut först i morgon - lyder En hand i himlen, vilket också är namnet på en bakelse.


Nej, nu ljög jag.

Det är namnet på en otroligt skön låt. Men det bryr väl inte ni er om, säg.


Anledningen till att jag skriver det här, är kanske för att informera er om att hela albumet ligger ute på myspace. Det är bara att ta för sig, som man säger.

Så lyssna in er, och det kanske blir bongo bar i jönköping på fredag?


www.myspace.com/jonathanojohansson 


Kommentarer
Postat av: amalia

Han är nice!

2009-02-10 @ 17:58:17
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0