Bob var i sin ungdoms dagar väldigt vacker. Titta på en bild, eller två.

Jag såg "I Dylans hjärta" på svt precis.
Givetvis var det på svt, inbilla er inte att tv3 skulle sända något kulturellt.
"Bygglov" då kanske? Eller "Hej här kommer vi och städar".

Aja, jag har inte tänkt att skriva något mer idag. Det är ju trots allt söndag och därmed vilodag.
Så jag publicerar bara ett par väl valda ord. Bob Dylan, översatt till svenska av Ulf Dageby.
Tror jag. Det kan vara Totta Näslund också.
Hur som.

"Om idag inte var en ändlös landsväg
om inatt inte var en krokig stig
om imorgon inte kändes så oändlig
då är ensamhet ett ord som inte finns"

Tack och godnatt.


Kommentarer
Postat av: e

sovgott grabben!

2008-04-27 @ 22:32:47
URL: http://eleminaw.blogg.se
Postat av: Filosofia

och så finns det ju den där filmen om Bob Dylan

2008-04-27 @ 23:12:26
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

tankvärd konsert faktiskt. ja.

2008-04-28 @ 22:05:57
Postat av: eeester

jag gillade konserten,lagom sysselsättning på söndagskvällen.
puss till dej!

2008-04-29 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0