Om att äta nudlar när man egentligen bör vara i skolan.

Tisdag 09:38 och jag sitter framför datorn, äter nudlar och lyssnar på cornelis.
Fråga mig inte varför.
Jag inser ju att jag inte kommer komma till skolan i tid idag. Heller.
Och samtidigt vet jag inte om jag bryr mig, det verkar inte riktigt som så.

Njä, undrar om man hinner med en kopp kaffe. Men det gör man väl inte.
Undrar när jag börjar också. Får ringa någon och fråga kanske.
Kanske Linn. Eller kanske Cornelis. Han brukade koll, när det begav sig.
Tror jag.

---
Nähe, det var ju ett inlägg i alla fall, om än tråkigt.
Men man kan inte alltid ha tur.

Dagens diss: "Du är ganska brun ändå, om man jämför med en Ipren!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ringdes då inte:P

2008-04-29 @ 18:07:11
URL: http://gungfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0