Om fysiska grundlagar.

Jo, hör och häpna, jag var faktiskt duktig och strök kläder förrut.
Väldigt duktig, om jag får säga det själv. (Och det får jag givetvis, det är ju min blogg.)

Och när jag står där och stryker stöter jag på en av de mindre kända fysiska grundlagarna.
Det finns ju några stycken, ni vet. Den att saker alltid faller nedåt exempelvis.
Det har tydligen med gravitationskraftena att göra (eller var det graviditetskraften?)
Och jag undrar om ena-strumpan-försvinner-varje-gång-man-har-tvättat-grundlagen också har med gravitationen att göra.
Eller vad är det som gör att man aldrig hittar två strumpor som passar ihop?



Här ser ni ett bevis på att problemet är världsomfattande.
Missan och Anita ville vara anonyma.

Kommentarer
Postat av: Filosofia

Jag undrar mest vems tår det är^^

2008-04-11 @ 12:35:16
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se
Postat av: Sofia

Hahahaha... du är rolig du.

2008-04-12 @ 16:44:25
URL: http://combatbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0