Om att gästblogga.

Att blogga har ju, som ni alla vet, varit modernt ganska länge nu. Kanske så pass länge att det har blivit tråkigt, men det skulle jag aldrig erkänna här. För vad ska man göra av dagarna när man har tröttnat på lunarstorm, bilddagboken och allt vad det heter? Bloggen verkar ju vara det enda som återstår.
Man kan dock piffa upp det hela med att gästblogga istället.
Jag har gästbloggat i amandah's modeblogg. (varför hon inte stavar amanda som normala människor gör, får ni fråga henne om)
Läs här.

Kommentarer
Postat av: Jonas Karl Oskar Brandholm

Hej! Mitt namn är Jonas, jag funderar över en liten grej. Hur gästbloggar man? verkar lite dumt tycker jag, att du där helt dum i huvudet men ändå så snäll och söt, skriver i andras bloggar! Usch det är vett som saknas i dagens samhälle! Sunt förnuft, vart har det tagit vägen? Gästblogga, ptff vad är det för mordern skit? Bara så du vet så kryssar jag ICKE i kom-i-håg mig rutan.



Skrivit den 25 Augusti 2008 kl 17:22.

2008-08-25 @ 17:22:10
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0