Om ett nytt roligt sommartal.

Igår skrev jag ju, som ni säkert vet, om ett roligt sommartal.

Någon som kallade sig Evelina gjorde narr av mig, och påstod att det inte alls var roligt. Säkerligen är denne Evelina både humorlös, arbetslös och meningslös. Säkerligen är hon även modebloggare och bajare. Säkerligen.

Hur som helst tar jag till mig kritiken (om än den är befängd), och tänker därför göra ett nytt försök.

Med experthjälp från amanda har jag ett nytt roligt sommartal, som jag tänker presentera för er i detta nu:

45.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte intresserad av en biljett till Thåström? (och kent då..) Sanningen är den att jag har två, men jag vill inte slösa den på någon som vill se kent. Jag tänkte nämnligen ta en glass ellet liknande då, efter att Thåström spelat.

2008-07-12 @ 10:08:12
Postat av: 45-amanda

och det var jag, ja

2008-07-12 @ 10:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0