Om gurka och Eu-idioti.

Eftersom att det är ont om hederliga femtonåringar med hyfsat bra musiksmak i dagens Sverige, tänker jag hylla Ludvig genom att nästan uppfylla grabbens önskemål.

Önskemålet om att jag skulle ägna ett helt inlägg om hur man odlar gurka.

Det känns hyfsat irrelevant då alla tänkande kreatur över femton år, ändå går till ICA för att tillämpa någon form av modern byteshandel. Men för er icketänkande kreatur under femton år, kan ni läsa i Fobos handbok Hur man odlar gurka.


Personligen tänker jag istället skriva om gurka i allmänhet.

En ganska intressant, och viktig grönsak. (Grön sak)

Ja, faktiskt så pass viktig att den innehar en egen EU-regel vid namn "Kvalitetsnormer för gurka".
Är inte detta ett argument för att gå ur EU, så säg!


Kommentarer
Postat av: ludvig

ojojoj, eu-research, inte illa. men förnärmad känner jag mig, vad menas med "hyfsat bra"!??

2008-07-13 @ 23:33:10
URL: http://simpletwistoffate.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nej, för det var genom Filosofias blogg jag fick upp ögonen för låten. Fast iofs... lite cred borde de kanske få... ;P

2008-07-14 @ 19:02:55
URL: http://littlemisswise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0