Om lite allt möjligt egentligen.

När man besöker Willys (ja, jag får betalt för produktplacering) för att handla mat, kan man även passa på att läsa kvällstidningar i kassakön.

Med aftonbladets utomordentliga nyhetsvärdering hamnade Daniels felparkering på första sidan, Mugabes Zimbabwe fick alltså kliva undan till förmån för denna viktiga nyhet.


Inte för att det rör mig. Jag vet att det fungerar så.


Jag tänkte istället ägna inlägget åt kungahuset i allmänhet.

Jag diskuterade en gång i tiden med någon från liberala ungdomsförbundet, som påstod att kungahuset visst var demokratiskt. Man slutar aldrig att förvånas över liberaler som så stolt flaggar med sin liberala paroll, utan att vara det minsta liberala när det väl kommer till handling.

Populistiska ungdomspartiet, kan man välja att kalla dem.

Om är det på det humöret.


Nä, om kungahuset ska representera Sverige, och om kungahuset ska vara en demokratisk institution.

Då tycker jag att en folkomröstning ang. Viktorias giftermål vore rimligt.

Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så du får betalt för produktplacering?

Då förmodar jag att du själv har valt reklamen på din sida.

Dammode... Intressant val.

Bra klädval för dig över 45?



Spännande.

Och emil var det sa du?

Emilia? 50 år?



Åh Gud hjälp

2008-06-28 @ 00:51:19
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: amanda.

idag läste jag en annan jätteviktig nyhet.

ulf olssons hund dog i hans famn.

sorgligt.

2008-06-29 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0