Om midsommar.

Nu har årets midsommarhelg gått till ända. Det händer varje år, det är svårt att undvika av någon outgrundlig anledning.


Och nu på 2000-talet har antagligen de flesta varelser här i detta avlånga land, insett att Prips blå-idyllen mest är en vision. En science fiction-serie.

I verkligheten är det regn som gäller på midsommar. Regn och fylla.

Men jag vill inte att ni ska skylla på miljöförstörelse och växthuseffekten.

Jag vill inte höra att det är 80-talsfrisyrer med alldeles för mycket freongas som ligger bakom. Inte heller att det skulle vara industrialiseringens baksida.


Det är fan EU:s fel!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag fattar inte det här inlägget.

Men efter lite eftertanke kommer jag fram till att jag gillar dej.

Fattar man inte så skylll all skit på EU.



Jävligt bra!



Svar: ... ... ... Du menade verkligen det där

2008-06-23 @ 00:25:58
URL: http://rebcca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

EU bara förstör.

Jag tycker vi går ur EU och skapar cigarettpaket med bra reklam. Hejja

2008-06-23 @ 19:47:48
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0