Way out west.

Jag fick nyss ett sms från den mest musikfascinerade vännen av dem alla.
Redan tidigare i veckan har jag fått meddelande som "Jag står en meter ifrån Pete Dorty", och sånt där, och det är klart man blir lite avundsjuk.

Dagens meddelande slog dock Babyshambles med hästlängder.
Idag presenteras Way out west's ofattbara drömbokning - NEIL YOUNG.

Jag som i otal år har lovat mig själv, att bara han kommer till Sverige ska jag banne mig se honom. Rockkungen himself.

Det känns bara lite halvtråkigt att jag fyller arton i november.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Blondinbella VS Kissie i min blogg, rösta vilken som är din favorit:)

2008-06-16 @ 12:19:25
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: johannes

men du, nu ska vi inte deppa ihop. som jag skrev så är det ju bara åldersgräns på klubbarna. 995 spänn för att se neil young! (som hittat, fast det finns i och flr sig endagsbiljetter också)

2008-06-16 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0