Om att om Jesus finns, hoppas jag att han visar det.

Det var långfredag igår.
Årets längsta dag, utan tvekan.
Jesus, ni vet Guds son, han dog ju på den dagen. Och just därför ska man sörja, och ha allmänt tråkigt. Det har pappa sagt.
Och tråkigt det hade jag, det ska gudarna veta.

Jag hade så jävla tråkigt så att jag till och med satt bläddrade i aftonbladets söndagsbilaga,

helt frivilligt. Och jag ägnade hela kvällen åt att studera all världens flaggor och dricka hallonsoda med på tok för mycket kolsyra.

Och då har man bra tråkigt, det hoppas jag att ni förstår.

Men allt det här gjorde jag alltså för Jesus skull.


Nu hoppas jag att jag får något tillbaka också.


Och om du nu läser det här, så har jag länge önskat mig en sån här.


Bara en liten vink.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, porten är ju till och med read.

2008-03-22 @ 19:51:20
Postat av: Filosofia

svar: Jag tror inte hon läser^^

2008-03-22 @ 21:17:58
URL: http://filosofiasblogg.se
Postat av: Agnes

Ibland är du för härligt, faktiskt. Förövrigt var min fredag rätt så långsam den med, däremot såg jag en av de sjukaste filmer någonsin, "fula, skitiga och elaka" hyr den i en butik nära dig!

2008-03-22 @ 23:07:49
Postat av: Jessica

hehe, japp (:

2008-03-22 @ 23:09:04
URL: http://jessikapaulina.blogg.se
Postat av: johan

Den är på extrapris, slå till!

2008-03-24 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0