Anfall är bästa försvar.

image30Jag har tänkt lite på vad Ludvig skrev om försvarsmakten och de skumma ryssarna:

"Om vi inte hade nåt försvar kvar alls (eller ett jävligt litet), vad skulle då stoppa ryssland från att bara gå in?"

Och ju mer jag tänker på det, inser jag att han har så jävla rätt. Det finns ju ingen logisk anledning till att de Inte skulle invadera oss.
Och detsamma bör ju gälla min egendom, mitt hus.

Så jag ringde på en annons på blocket, och nu står en granatkastare i vardagsrummet.
Och ja, sen jag investerade i den har inte min granne invaderat mig en enda gång.
Nog för att han är skum, men tack vare min granatkastare håller jag honom på avstånd.

Tack för tipset.

Kommentarer
Postat av: Filosofia

and that's how u make friends ;P

2008-05-19 @ 19:59:29
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se
Postat av: Agnes

Du är ju liksom, jag vet inte, bra helt enkelt! Väldigt bra!

2008-05-19 @ 20:07:34
URL: http://agneshedbor,blogspot.com
Postat av: ludvig

roligt att du tar till dig! lycka till med vapnet, annars har jag en pansarvagn och några små kärnvapen du kan få låna.

2008-05-19 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0