Om att slumpen ibland kan måla en röd ring runt Berlusconis näsa.

Antagligen har jag otal gånger redan klargjort Astrid Lindgrens storhet. Då känns det trist att ta upp det igen, en fredag som denna. Därför tänker jag inte tala om hennes storhet och oändliga godhet, utan mest berätta att hon har födelsedag just idag.

Och utöver det är det just idag min namnsdag.

Om ett par veckor är det min tur att fylla år, och kan ni gissa vem som har namnsdag den dagen. Jo, tack, Astrid, och jag tänker att det bara måste betyda något.

Det kan inte bara vara slumpen.


Kommentarer
Postat av: amanda.

det är det inte, jag lovar

2008-11-15 @ 21:11:22
Postat av: Filosofia

du är nästa astrid lindgren. så måste det vara.

2008-11-15 @ 21:40:25
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk, det har jag också tänkt på

2008-11-16 @ 19:29:49
Postat av: Alinne

Fasen vad jag bara behövde se en glimt av orange i allt det grå (syftar på apelsinen!). Thanks! :P

2008-11-20 @ 21:38:45
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0