Välkommen i princip. Som han sa.

Det är egentligen bara att inse; jag har inget att skriva till er, kära läsare.

Johannes tyckte att jag skulle skriva något underhållande, som omväxling liksom. Det är ganska svårt. Förr kunde man ju ironisera över aftonbladetjournalistik, fråga sig varför tv-krönikan återkommer varje dag, när det faktiskt inte finns en enda jävel som bryr sig om vad Jon Hansson tittade på igår kväll, och sådär. Det är ju ganska underhållande.

Numer har jag lagt kvällspressen åt sidan, och vad ska man då skriva om för att underhålla? Kanske ska man länka till youtube-klipp och slänga upp partybilder. Vad vet jag.


Vad jag däremot vet är att det finns minst tio saker som är viktigare än min blogg. Dessutom kan man läsa gamla inlägg, om man vill läsa något.

Nu ska jag exempelvis läsa vad amanda skrev i september 2007. Kan ju vara underhållande, vem vet.


Och så bjuder jag på en bild också. Möjligtvis är även den från september 2007, men jag är inte säker på vare sig året eller månaden. Hur som helst är det från när jag och den omtalade Johannes fikade med Ragnar Dahlberg.

Det var tider det, tänker jag och efterkonstruerar så det skriker om det. Nu dricker vi te och struntar i allt viktigt istället.

So long and thanks for all the fish.



Kommentarer
Postat av: amalia

Jag tycker att allt du skriver är underhållande.

2008-09-08 @ 23:22:34
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0