Bibliotekspop, var det en engångsföreteelse, Tranås kommun!?

En vill ju gärna upprätthålla ett slags image. Dvs. en vill inte erkänna att en egentligen sitter uttråkad framför datorn och lyssnar på hur Nordpolen sjunger att hen orkar inte reda upp sitt liv. Det vill en ju inte.
Tur att jag inte är sådan. Tur att jag är så rolig och kreativ att jag sitter och hittar på vitsar samtidigt som jag finslipar mitt projektarbete. Det är tur.
Vitsen i fråga är en biblioteksvits. En sådan en drar när en ska presentera band som spela skall på bibliotekspop i Tranås. Synd att jag aldrig fick chansen.
Bibliotekarier; har de tystandsplikt?

Det är en fortsättning på den gamla hassan-spaningen. Den känner ni väl till?

Så roligt har jag på söndagar. Skriv upp det nu!

Kommentarer
Postat av: lilla björn eller amanda

Hahaha, jag tycker i alla fall att det var en trevlig vits! Sen sitter jag i och för sig och lyssnar på Say my name med Destiny's child, men det är en annan historia.

2009-04-26 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0