En jävla rubbe också.

Jag känner att jag håller på att drabbas Alex Schulman-syndromet. Dvs. att bloggen på något sätt driver mig till små bittra elakheter, och detta egentligen emot min egen vilja. Det mesta Schulman av allt: jag ler åt det och tycker det är ganska roligt.
Det är ju absolut ett tecken på att jag måste sluta blogga. Ett annat är att datorn jag nu skriver på har extremt små knappar, vilket gör att jag skriver fel hela tiden. Dumt.

Nu: te och star wars! (obs: inte helt sant, men det vet ju inte ni. Eller ja, nu vet ni. Dumt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har du möjligen Var é Vargen på engelska?

2009-08-21 @ 18:30:44
Postat av: Emilsvarar

Det här är det bästa jag har kommit på idag: När jag svarar på en kommentar kan jag kalla mig för Emilsvarar istället för Emilbloggar. Fett!



Ja, det har jag nog någonstans. Var vet jag inte, är den med på engelska skivan? Annars har jag den på en dator som jag inte har full tillgång till. Trist. Lär väl ha den på my mp3-player också kanske. Jag orkar inte leta, som du förstår.



Till sist: varför är du anonym? Sånt är för dyslektiker, väl?

2009-08-22 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0