Top comedy.

Då jag inte har något annat för mig, sitter jag och slösurfar mest hela tiden. Till min förvåning möter jag följande rubrik överst på Svenska Dagbladets förstasida: Beslagen av kat ökar. Eftersom min privata image är inställd på "seriös och allvarsam", vill jag inte ta upp drogproblem här på min blogg. Diskussioner kring missbruk gör sig bättre kring matbordet. På min blogg vill jag istället göra comedy av Svenska Dagbladets rubrik.
Hur gör en då det?
Jag skulle kunna göra det enkelt för mig och agera enligt följande princip: print screen + photoshop. Därefter kunde en bildpublicering varit på sin plats, och jag hade haft en nyhet rubricad "Beslagen av katt ökar". Enkelt? ja. Roligt? nej.

Istället klistrar jag in ett youtube-klipp hämtat från den lysande tv-serien Fråga Anders och Måns. Enkelt? ja. Roligt? Huur roligt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0