Återigen skämtauktion.

Om ni regelbundet läser här, kanske ni minns att jag för ett tag sedan försökte sälja ett skämt. Det gick uppriktigt talat ganska bra. Jag fick hela två potentiella köpare, varav en visserligen ville betala i natura. Men natura är också en betalningsmetod, som jag brukar säga.
Hur som haver tänkte jag nu utöka min försäljning och ge mig på företagsskämt. Det är väl trots allt hos företag som de verkligt stora pengarna finns.

Dagens skämt är specialskrivet åt Sveriges Radio och består egentligen bara av två ord: Pod Pot. Två ganska roliga ord om jag får säga det själv. Och det får jag såklart, det är ju min blogg det här.
Hur exakt det ska användas? JAG VET INTE! Är väl ingen expert heller, men det är en bra och rolig grund att stå på. Kanske ska P3 någon gång sända en halvseriös dokumentär om Kambodjas 70-tal. Då kan det komma till användning.

Jag vänder mig alltså i första hand till Sr.se - alternativt fulradio.se, ni kan få skämtet gratis. Ge mig ett bud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0