Tisdag idag.

Jag är hemma hos mina föräldrar över jul. Det är förstås lite klyschigt men det är sant i alla fall. Och sanning ska vara bra att hålla sig till. Har jag hört.
En bra grej med att vara här är att en kan fördriva nätterna med att titta på dåliga svenska deckare. Det får en nämligen inte där jag bor annars. Det är det och att äta kött. Annars får en göra det mesta.
Igår tittade jag på en film vars spännande baksidestext - på riktigt - innehöll orden "Motorvägar spärras av".

MÅSTE SE!!

Kommentarer
Postat av: cecci

spännande!

2009-12-22 @ 19:55:22
URL: http://kolaleende.blogg.se/
Postat av: Johannes

"Jag lider av en arbetsskada". Så hade jag börjat denna kommentar om mitt arbete bestod i att lyssna på klassiska P3-klipp (vilket jag tyvärr inte gör men förhoppningsvis kommer göra någon gång i livet). Arbetsskadan, som kanske härmed får kallas "Hobbyskadan", är att jag - så fort jag ser eller hör ordet annars - tänker på den ytterst roliga Hassan-busringning där Leif "Loket" Olsson ringer till en garnaffär och frågar expediten ett flertal gånger vad hon gör annars.



Det var mitt ärende. Ska läsa Moberg nu. Hen är så himla queer.

2009-12-22 @ 23:56:35
Postat av: amanda.

Menar du att du inte får äta kött i Göteborg?

2009-12-23 @ 10:31:15
Postat av: emil

ja, det var det jag menade. sen kanske det inte är helt sant, men det är en annan femma. SÅ ATT SÄGA! lite sant är det i alla fall.

2009-12-25 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0