Emil Jonsson tipsar om läsvärda bloggar.

Om någon regelbundet brukar läsa här, har ni säkerligen uppmärksammat att jag till vänster har ett par länkar till läsvärda bloggar. Dessa små länkar är inte uppdaterade sedan korsfästelsen, så det är inte riktigt de bloggar som bör tipsas om, kan jag tänka mig. Jag läser nämligen bara agnes och filosofias.

Därutöver läser jag givetvis fler bloggar. Bloggar som kanske egentligen bör tipsas om, men jag har inte riktigt orkat. Det tar ju på krafterna att åka till eksjö och springa på bibliotekspop, det får ni förstå.

Om jag ändå ska samla mina krafter och tipsa om en läsvärd blogg, ska jag absolut tipsa om riktigkille.nu. Det är ett par år sedan som den var aktuell, men sällan har jag skrattat så mycket som jag gjorde när jag läste den. Idén är minst sagt genial. En riktig kille får andreasvisar att framstå som totalt inkreativ (klart att det är ett ord!).


Så om ni vill får ni gärna överge den här bloggen till förmån för en riktig kille. Eller så kan en läsa båda, det går också för sig. Förresten rekomenderar jag er att läsa båda, det blir ju trots allt lite roligare för mig.

Tack för kaffet (jag googlar på kaffebryggare för tillfället).


Kommentarer
Postat av: amanda

att sätta in framför ord är fantastiskt användbart!

och roligt.

2009-02-13 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0