Ett inlägg om allt och ingenting. Som man säger.

Kanske skulle en offra ett inlägg såhär på onsdagskvällen.
Som ni märker har jag på senaste ansträngt mig för att queeranpassa den här bloggen. Mina nya ledord blir något i stil med Som en gerillarörelse emot heteronormativiteten. Det är ett spännande projekt, det får en ge mig. Kanske ska jag försöka marknadsföra bloggen alá blondinbella, så jag får en inkomst lagom till gymnasieslutet. Det är ju trots allt ganska fräscht med genus idag. En kan ju till och med läsa genusvetenskapligt program på universitetet.

Om jag inte kommer iväg till Israel - vilket jag av kriget att döma, inte kommer att göra - ska jag kanske studera där. På det genusvetenskapliga programmet alltså. Sen kan jag starta upp ett litet elektroniskt månadsmagasin, och försörja mig på bidrag och reklamintäckter. Reklamintäckter från typ tidskriften Ful och Vecka.nu.
Det sistnämnda är för alla som inte vet en alldeles kalasfin hemsida. Milslånga vägar bättre än klocka.nu, som enligt rykten börjar gå mot sina sista säsonger som startsida hos famlijen Brandholms. Vecka.nu är något helt annat. Ny fräsch layout och precis den information som en behöver varje vecka. Skulle en emot förmodan vilja veta mer saker, finns ju alltid wikipedia till hjälp.

Nu har jag fått ihop ett inlägg till. Kanske inte ett inlägg som skulle dra in några reklamintäckter, men ändock ett inlägg. Och pengar, gott folk, det är ju som alla vet, gjort av skrot och korn.

Ps. Jag har fortfarande inte investerat i Ossler Ett brus. Det finns så mycket skivor man borde köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0