Någon gång måste du bli själv.

Eftersom att jag inte riktigt orkar studera, ska jag istället vara snäll och skriva ett blogginlägg. Det ska inte handla om någonting vettigt, men det är säkerligen någon som blir glad i alla fall.
Jag ska skriva att jag är hungrig, att jag dricker kaffe för att stilla hungern och att det fungerar halvbra. Dessutom ska jag skriva att jag lyssnar på Annika Norlin.
Förresten tänkte jag tipsa om någon myspace för ett tag sedan. Jag kommer inte ihåg vad bandet heter nu, men de hade i alla fall en låt som gick ungefär "Oh, du är så fin. Ungefär som Annika Norlin".
Typ så i alla fall. Och det tyckte jag var roligt. Hur bandet lät i övrigt behöver vi inte tala om. Ibland räcker det ju trots allt med att bara vara rolig.
Tack för kaffet.


Kommentarer
Postat av: Filosofia

Det brukar jag med göra. Dricka kaffe för att stilla hungern. Det funkar bara sådär.



Och jag antar att det var du Emil som frågade om jag skulle se Dylan. Om jag får tag på en biljett så ska jag se honom! Ska du? ^^

2009-01-12 @ 14:32:24
URL: http://filosofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0