Om www.stalker.se

Jag blev medlem på facebook för ett tag sedan. Utan tvekan är det en skum sida. Direkt när jag loggade in blev jag vän med Sara Robertsson. Utan att ens ha fyllt i kontaktuppgifter, utan att ha hunnit göra någonting alls.
Nyligen fick jag mail om att jag minsann fanns på bild på facebook. När jag loggar in, upptäcker jag att jag nu kan se precis allting som ovannämnda Sara Robertsson sysslar med. Det är skumt.

Sara Robertsson har precis kommenterat sitt eget foto "Det gör vi denna sommaren, typ skara sommarland;)"
Sara Robertsson och Helene Edvardsson är nu vänner.
Sara Robertsson har blivit en fan av Chad Michael Murray.
Osv. osv.

Facebook har inte riktigt samma integritet som Nordpolen.

Kommentarer
Postat av: popdjur

Han hör av sig ganska mycket också den där Facebook, man får inte en lugn stund.

2009-01-13 @ 21:25:34
Postat av: Emil

Jag hade 11 nya meddelande idag. Alla från facebook och alla lika ointressanta. Men nu har jag minsann hittat en länk där man kunde kryssa av de uppdateringarna man inte ville ha.

Jag ville inte ha några.

2009-01-14 @ 22:06:28
Postat av: Jonas

Du har antagligen Sara Robertsson i din msn. På så sätt är hon nu din vän.



God Midsommar

2009-01-15 @ 10:22:52
Postat av: Sara

hahah skumt ja! ja hatar att man ser allt alla andra gör, vem bryr sig om vilka de har blivit fan av xD haha

2009-03-01 @ 19:52:20
URL: http://sararobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0