Rädda inte Hultsfred - Rädda Silence Records!

Det har hunnit hända en hel del under mitt blogguppehåll, inte minst på musikfronten. Exempelvis har Silence's bibliotek hamnat på Spotify och så har Hultsfredsfestivalen sagt upp sina anställda. Båda sakerna är förstås oerhört positiva.
En kille, som vi under pseudonym här kan kalla för Tim Magnusson, har startat en fin facebookgrupp vid namn Rädda inte Hultsfred! Gå med om du ogillar att grabbgäng från typ Nybro åker till Hultsfred och gruppvåldtar lite en gång om året. Att våldta är nämligen inte ens okej att göra ironiskt.

Gruppen Rädda inte Hultsfred! har för närvarande 152 medlemmar, vilket måste ses lyckat efter bara en dryg veckas existens. Målet torde vara att få fler medlemmar än den närliggande gruppen Rädda Hultsfred! - i nuläget 1054 medlemmar. Ett fullt realistiskt mål, om ni frågar mig: det måste finnas ett otal människor som ogillar rån och skrikiga, homofoba ungdomar. Det måste finnas människor som tycker att det är ett lite konstigt koncept att låta Lars Winnerbäck spela fyra dagar i rad. Det måste det.

Något annat är emot naturen.

Kommentarer
Postat av: Sara R

Jag är emot Hultsfred. Jag är med i gruppen, det är jag stolt över. Fyra dagar i rad är oacceptabelt.

2009-07-27 @ 21:50:10
Postat av: emil

gött, sara! behöver ytterligare tusen medlemmar..

2009-07-27 @ 23:29:33
Postat av: Sara R

Jag har tipsat några av mina vänner. Målet ska nås, HEJA!

2009-07-28 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0