Serie av Sara Hansson.

Okej, det kanske inte är okej att blogga på midsommar. Vad vet jag, är väl ingen expert på "svensk" kultur heller. Det kan SD få vara om de så vill.
Min expertis ligger snarare i serievärlden. Då menar jag självklart inte i att skapa, utan i att publicera.
Serien nedan är gjord av Sara Hansson, och får ses som ett inlägg i Bangs humordebatt.

Läs för övrigt Jan-Olov Anderssons pinsamma försök till krönika. Krönikan är rubricerad Varför vågar inte kvinnor ta plats? Det säger en hel del om vilken nivå debatten ligger på.
Så läs krönikan och koppla till serien nedan.

Kommentarer
Postat av: amanda.

rubriken på debatten sade mycket, ja. nu ska jag läsa krönikan. ännu mindre okej att kommentera på midsommar antar jag, därför extra lockande att göra det. imorgon ska jag jobba ideellt på ett musikläger för tjejer som borås kommun, förlåt, borås STAD anordnar. de (vi?) vågar ju inte ta plats, som sagt. mest ska jag bre mackor och sådant åt deltagarna, känns rätt drygt med sådana läger också. men jag får ju också mackor och eftersom bröd är något av det bästa jag vet kunde jag inte hålla mig. god natt.

2009-06-20 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0