Pk-glass.

Jag tänker inleda kraftigt och versalt. Mest för att det passar min nya image. Så:
VAR ÄR ÅRETS SKANDALGLASS!?

Är det inte så att GB varje år lanserar en något tveksam glass i syfte att marknadsföra sig? De sprider medvetet ryktet om att 88:an är kod för Heil Hitler, för att få plats på DN Debatt. Så är det väl?
Nogger Black, Girly och de andra; det är väl bara i syfte att få uppmärksamhet. Att därigenom kunna sälja ännu fler glassar.
Så då frågar jag mig: Vilken är årets skandalglass, har jag missat den?

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-20 @ 15:28:43
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: angelica

haha, fan, det där har jag inte ens tänkt på. måste kolla i nästa mataffär eller något som jag går in i!

2009-05-20 @ 22:46:14
URL: http://findinghome.blogg.se/
Postat av: En sill

Skandal är det väl inte iår, det är väl snarare besvikelse. De två nya magnumglassarna, jag blir ledsen varje gång jag tänker på det..

2009-05-22 @ 15:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0